Новость из категории: Статті

Зовнішня реклама у Глухові: пора наводити лад

Нещодавно компетентний перевіряючий орган з обласного центру наклав серйозні штрафні санкції на деяких глухівських підприємців за порушення вимог щодо розміщення рекламних оголошень. ЦЕ, ЗВІСНО, ВИКЛИКАЛО НЕВДОВОЛЕННЯ У ДЕЯКИХ МІСЦЕВИХ БІЗНЕСМЕНІВ, І – СПОНУКАЛО ДО ДІЙ МІСЬКУ ВЛАДУ. Зараз на ринку реклами потрібно наводити порядок.

Рекламодавці (звичайно ті, що вміють думати бодай трохи наперед, а не, вибачте, жлоби, котрі заклеюють всі придатні для того поверхні папірцями зі всілякими заманливими пропозиціями) питають: в чому ж проблема? А проблем тут, по суті, дві: перша - захаращеність міста, друга - бюджет не отримує кошти від «нелегальних» вивісок та оголошень. Як діяти в цій ситуації? Всілякими суворими заборонами тут біді не зарадиш – потрібні прості, зрозумілі всім правила розміщення зовнішньої реклами, які б і дозволили впорядкувати процес, і не відлякували би потенційних рекламодавців. Також не варто забувати, що разом з зароблянням на рекламі слід зважувати й на зовнішній вигляд міста. У деяких європейських країнах є, наприклад, цілі національні комітети, котрі всіляко дбають, аби реклама естетично вписувалася в місцевий архітектурний ландшафт.
 
В Україні, на жаль, нічого подібного поки не створено, і взагалі, чи воно треба, з огляду на міцну вкоріненість бюрократичного підходу до будь-якої справи у нашу колективну свідомість. Маємо безліч прикладів всілякого «реформування зверху», коли замість, дійсно, потрібної установи створюють чергового паперового монстра. Куди продуктивніше починати з місцевої ініціативи. Саме до неї вдалися у Глухові. Нещодавно секретар міської ради Олена Демішева оголосила про введення нової посади у структурі ВЖРЕКП, на яку покладуть завдання вирішувати питання з замовленням, розміщенням, оплати зовнішньої реклами в Глухові.
 
Вл. інф.


Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости