Новость из категории: Статті

Чернево: эпизод второй

Не успели остыть страсти вокруг первого собрания черневской православной общины Киевского Патриархата, как на горизонте вновь стало тревожно.

В минувшую среду к селу снова стали съезжаться автобусы и многочисленные авто. К местным полицейским присоединился уже и сумской «Грифон». Причина – явно провокационные слухи о возможном приезде в село сумского епископа КП Мефодия вместе с отрядом «правосеков», и предстоящем захвате храма. Сразу бросилось в глаза мощное представительство в рядах сторонников Московского патриархата иногородних граждан, не имеющих отношение не то что к Чернево, но даже и к Глухову. Их немедленно окрестили «титушками».

И в этот раз всё обошлось. Мефодий не приехал, как и бойцы «Правого сектора». Верующие Киевского патриархата отстояли службу, которую опять проводил в стенах местного клуба отец Степан из Конотопа. Вновь прозвучало заверение сельского головы Николая Сидоренко, что громада «филаретовцев» очень далека даже от помыслов захвата чего-либо. Он также заявил, что на его земляков оказывается давление со стороны неких «Вождей с большой буквы», священнослужителей МП, которым помогает и председатель райсовета Алексей Ткаченко.

Последний, в свою очередь, был вынужден комментировать информацию о якобы сказанных им словах, что по находящемуся в Черневе мосту через Клевень может пройти сотня российских танков. Об этом, в частности, заявила бывшая церковная псаломщица Мария Харченко: «Так, казав, а ще: ви не знаєте, яка скоро прийде влада!». Свое неоднозначное высказывание руководитель района пояснил в общем контексте проблемы упоминавшейся речной переправы. По его словам, получив информацию о прохудившемся мосте через Клевень, он дал соответствующее поручение начальнику дорожного эксплуатационного участка. Тот вскоре отчитался о проделанной работе. Насколько можно было понять, главный смысловой акцент фразы о танках был сосредоточен не на их принадлежности, а – том, что мост в состоянии выдерживать очень большие нагрузки. «Пророссийскую» трактовку своего высказывания руководитель района связывает главным образом с претензиями жителей Чернева по поводу качества ремонта: «Если они недовольны работой ДЕУ – могут подать в суд. Наказывать дорожников не в моей компетенции».

А. Ткаченко заявил также, что против общины КП, как таковой, ничего не имеет. В то же время считает её претензии на храм неправомерными: в документах на право владения культовым сооружением речь идёт именно о громаде верующих, а не всей сельской громаде. Верующие КП могут построить себе новый храм; он будет этому только рад.

В заключение излагаем письмо активистов черневской громады верующих УПЦ КП:
Ми, жителі села Черневе, обурені поведінкою представників УПЦ МП, особливо Дудника Р. А., який, їздячи селом, залякує людей, запевняє, що ми не маємо ніякого права на свою церкву, натякає, що наш храм не належить громаді. Він також поширює брудну агітаційну літературу, підмовляє стареньких, підсовує їм на підпис якісь незрозумілі папірці. Не розуміємо, навіщо він все це чинить, адже повернення до церкви, яка заплямувала себе підтримкою агресора, ніколи вже не відбудеться. Громада відстоюватиме свої права, незважаючи на тиск і погрози.

Соб инф.

Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости

  • #1
  • 1 июня 2016 20:09
  • Автор: холодний яр

Знайдено на Фейсбуці :

Сергій Міщенко
· 
ІЗ ІСТОРІЇ ВНУТРІШНЬОЇ ВІЙНИ .
БОРОТЬБА ЗА УКРАЇНСЬКУ ЦЕРКВУ ЯК ДЗЕРКАЛО ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ.
Є невеличке село Чернєво на Глухівщині за 5 км від російського кордону .
Вирішили парафіяни ( переважна більшість ) місцевої церкви УПЦ , тобто московської церкви в Україні , перейти під парафію Київського Патріархату . У час війни з московською агресією це є логічним та патріотичним кроком . Відійти геть від церкви , головний київський піп якої Онуфрій називає війну Росії проти України " священною " .
Це був ( за воєнною термінологією , що нині доречно ) постріл у сторону " русского міра ". І почалась " отвєтка " . Тобто все по канонам війни : у відповідь починається контрнаступ з використанням різнокаліберної зброї - у село звозяться попи з усього району , області , тітушня з Глухова і Шостки , парафіяни з інших сіл на захист. І все це на чолі з головою Глухівської райради Ткаченком . А вчора вже було застосовано важку артилерію у вигляді приїзду до Глухова народного депутата Леоніда Деркача . Глухівщина і весь північний схід Сумщини - це його політична вотчина на протязі багатьох років . Пригодована , щедро посипана фінансово . Васали на всіх чиновницьких рівнях ( а таких більшість ) раболєпно служать своєму феодалу , одному з найодіозніших адептів руцкого міра .
Позавчора , 25 травня , повинен був прибути у село Єпископ Сумський і Охтирський УПЦ КП Мефодій. Щоб поспілкуватись з людьми . Провести Богослужіння . Про що було відомо заздалегідь.
... Такого напливу людей малесеньке село ще не бачило.
Джипи , автобуси . Велика кількість міліції , спецназу , обласні чини міліцейні та СБУшні . А що так ? Як що ?! Кляті бандеровці будуть захоплювати храм ( звичайний будинок , що використовується для Богослужіння ) . Звезена масовка ( десь біля ста людей ) готова до бою .
... А в цей час у місцевому клубі проходило богослужіння прихильників Київіського Патріархату.

Це все - типовий зразок гібридної війни . Там , на Сході , класична війна. З убитими і покаліченими. А тут , на мирних ( поки що ) територіях ведеться війна з усім українським . Ми не виграємо війну , доки не переможемо у війні історичної памяті та українських символів . УКРАЇНСЬКА ЦЕРКВА - ЦЕ УКРАЇНСЬКИЙ СИМВОЛ. Ось чому так запекло захищають приміщення місцевого храму гундяєвські попи та їхні прихвостні , обдурені і задурманені . Скільки там народу живе у селі , трохи більше 300 . І в церкву регулярно , це ж відомо , ходить мало людей. Тобто навіть доходу грошового - мізер . Але. руцкій мір буде стояти на смерть . І це не метафора . Деркач приїхав для обробки чиновників та депутатів . Спочатку лякають і шантажують . А потім почнуть говорити інші аргументи . Бо на війні - як на війні . До цього ми повинні бути готові . У всеозброєнні.
... Нагадаю , як починалась війна .
Ще весною 2014 їхала військова техніка і солдати у міста , де починалась лугандонія . Пам'ятаєте , як перекривали дорогу техніці невеличкі купки людей , не пропускаючи технку . І вона розверталась . Не задавивши жодного " протестувальника " . Наші мирні і гуманні солдати їхали назад.
Тепер ми маємо ТИСЯЧІ убитих і покалічених . І війну , кінця якої не видно . І майже кожного дня вбитих і поранених.
Оця релігійна історія , точніше війна - з тієї ж опери .
І війна ця буде зватись - громадянська .

P.S Продивіться це відео і послухайте " мирного " голову райради . То фігня , що він тітушні навіз . Та нє , то не він . Такі закони війни  

https://www.youtube.com/watch?v=y8ydVYcY2iw

  • #2
  • 1 июня 2016 22:58
  • Автор: Цікаво

Лицемірство вищої проби! Я-влада, я маю бути нейтральним, ми будемо тільки раді, ще одне світле пятно... а чи не Ткаченко нещодавно йшов з хоругвами на чолі "хрестового походу" прихильників МП в Глухові до вулиці Артема, щоб застовбити місце біля залишків згорілого кафе? Вам що 4-х храмів не вистачає, вже на руїни лапу накладаєте? Дайте людям побудувати собі церкву, щоб їм було де помолитися, і ніхто не буде виганяти вас з ваших храмів.

  • #3
  • 3 июня 2016 04:51
  • Автор: Фосген

Хотелось бы знать,зачем это все затевают.Ведь понятно каждому,что никто ничего захватывать не будет.Обострить ситуацию?Так в нашем  регионе это не удастся-процент дебилов низковат.