Новость из категории: Новини

Півтори тисячі жителів Сумщини скаржаться на "газові" свідчення

За період з 1 травня по 18 серпня цього року до облдержадміністрації надійшло 1532 звернення громадян про порушення при нарахуванні за спожитий природний газ. Також 61 звернення було отримано лише протягом 19 серпня! Про це пише "Ваш шанс". «Заявники звертаються зі скаргами на дії РГК« Сумигаз »і ТОВ« СУМИГАЗЗБУТ »і вимагають провести перерахунок за послугу газопостачання відповідно до переданих показаннями лічильників, оскільки зазначені в квитанції показання не відповідають фактичним, переданим через особистий кабінет 104.ua, Viber, СМС-повідомлення. Жителі області обурені нарахованими сумами і вимагають перевірити правильність нарахування оплати і правомірність нарахування заборгованості », - пояснила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату ОДА Наталія Лебідь ситуацію на нараді, яка пройшла в Сумській облдержадміністрації.

У той же час газовики продовжують розповідати своє. Так, комерційний директор РГК «Сумигаз» Денис Черненко заявив, що компанія останнім часом зафіксувала недостовірні показання лічильників. Тому інвестувала кошти в оснащення контролерів смартфонами і розробила новий мобільний додаток, яке повинно поліпшити сервіси компанії. «Ми йдемо до діджіталізаціі, тому розробили мобільний додаток« Контролер мобайл », яке дозволяє контролеру на місці зафіксувати показання природного газу і автоматично передати їх на сервери. Але потрібен певний час, щоб «подружити» один сервер з іншим.Ми можемо гарантувати, що до кінця року ситуація повністю стабілізується », - повідомив він. Таке повідомлення навряд чи сподобається жителям області. Адже, виходить, хімічити з рахунками газовики збираються як мінімум до кінця 2021 року ...
 
Чи не задовольнило таке положення справ і голову облдержадміністрації. «Якщо ви впроваджуєте нові сервіси - це не повинно негативно відбиватися на споживачах. Питання газопостачання і так хворобливий. А ви зараз шукаєте якісь виправдання. Якщо з вашої вини стався якийсь збій програми, то ви не маєте права перекладати ці проблеми на споживачів, щоб вони зверталися до всіх інстанцій у зв'язку з тим, що їм неправильно нарахували оплату за газ, - заявив Дмитро Живицький. - У вас раніше була система, яка нормально працювала. Завжди повертайте її і працюйте по ній. А нову систему відпрацьовуйте доти, поки її точність не покаже 100%. З 1 вересня цієї проблеми бути не повинно. Якщо ми знову будемо отримувати в вересні численні звернення від громадян по некоректним нарахуваннях за спожитий газ в платіжках, то будемо приймати жорсткі рішення. У тому числі ставити питання і на рівні керівництва країни ». Що ж, подивимося, чи зміниться щось у вересні ...


Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости