Новость из категории: Статьи

Мережі магазинів "Звонок" запрошує на Фестиваль Техніки

13 серпня у сквері Бортнянського та Березовського відбудеться унікальна подія — Фестиваль Техніки. Мережа магазинів «Звонок» запрошує всіх охочих самостійно випробувати окуляри віртуальної реальності, гіроборди та ігри з датчиками руху. На ваших очах кухарі-професіонали готуватимуть смаколики, перевіряючи нашу техніку на дії й пригощаючи гостей. До них приєднаються і стилісти, що з радістю створять новий образ гостям фестивалю. Тимчасом в окремій зоні відбудуться лекції з основ медіаграмотності, можливостей для навчання в інтернеті, а також майстер-клас, що допоможе розкрити всі секрети вашого смарт-фону. І це ще не все! Гості фестивалю стануть учасниками великого флешмобу. На Фестивалі техніки безліч цікавого чекає на дітей і дорослих; тих, хто з технікою на «ти» і тих, хто поки ставиться до неї з недовірою. Початок об 11:00. Чекаємо на вас.

 

Д
оля випадку: історії, що змушують повірити в удачу

Вам напевне знайомі всі ці стоси листівок, повідомлень та інших продуктів цифрової діяльності людини про «унікальні та безпрограшні» розіграші. Мовляв, кілька купюр до кишені бізнесменів, і — доля помагай — манна небесна вже спускається у ваші руки. Вірити чи ні — особиста справа кожного. Удача — це, мабуть, третє, після кохання і щастя, найзагадковіше явище в житті. Пан або пропав, — простий збіг обставин часом може подарувати справжній скарб.

Однак, коли йдеться про розіграші від різноманітних магазинів, мало хто з нас дійсно сподівається виграти. Ми заповнюємо анкети більше через наполегливість консультантів, аніж віру в перемогу. Соціологічні дослідження показують, що виграти в лотереї чи котрійсь із акцій щастить близько 17% українців, які беруть у них участь.

Велика кількість людей стверджують, що не вірять у правдивість розіграшів. Вважають, що організатори з легкістю підтасовують результати. У цій статті ми хочемо розповісти про кількох мешканців Глухова, чиї історії можуть змінити підозріле ставлення до участі в розіграшах, принаймні від одного з підприємств міста.

Цієї зими магазин техніки «ЗвонОК» спільно з «Samsung» провели серед своїх покупців унікальну акцію. Кожен, хто купував товар згаданої марки на суму від тисячі гривень, міг виграти пральну машинку або пилосос. А ті клієнти, котрі просто придбали щось від 1 тисячі гривень у «ЗвонОК», — мікрохвильовку. Ми поспілкувалися з переможцями, аби з’ясувати, чи вірили вони у свою удачу, і як поставилися до виграшу.

Тетяна Бугай: «Свій пилосос я виграла завдяки наполегливому продавцю»

У «ЗвонОК» Тетяна прийшла за телевізором, розіграш її мало цікавив. Отож, коли продавець запропонував заповнити анкету, вона спочатку відмовилась. Проте молодий чоловік не здавався: «Навіть якщо не вірите, чому б не заповнити, багато часу це не забере», — переконував він Тетяну. Зрештою, жінка погодилася і… виграла! На сам розіграш Тетяна йшла байдуже, без особливих сподівань. А коли почула своє прізвище, так поспішала забрати пилосос, що впала в кучугуру зі снігу. «Якийсь дивний збіг обставин… Я ні анкету не хотіла заповнювати, ні йти на сам розіграш, але, мабуть, доля втрутилася, і пилосос тепер мій!», — розповідає щаслива Тетяна.

Олексій Григоров: «Якби інші учасники прийшли, свою пральну машину я б не виграв»

Купуючи мікрохвильовку Samsung, Олексій навіть не думав, що незабаром стане власником нової пральної машинки. «Попросили заповнити анкету, я й заповнив. Це багато часу не зайняло. Але у те, що виграю, не вірив», — зізнається чоловік. Навіть на сам розіграш він прийшов лише тому, що переконала мама. Перед тим, як витягнути ім’я Олексія, ведучі дістали 4 анкети, однак тих учасників не було. Лише завдяки тому, що вони, на відміну від нього, не прийшли, Олексій і став власником нової пральної машини. Каже: відтепер на удачу покладається значно частіше.

Світлана Грудина: «Мікрохвильовку виграли завдяки чоловіку, — він вірив у перемогу»

«Якщо випадає подібний шанс, ним потрібно скористатися», — розповідає Світлана, котра виграла мікрохвильовку в розіграші від «ЗвонОК». Анкету вона заповнювала «аби було», а на сам розіграш іти взагалі не збиралася. Мікрохвильовку, каже Світлана, виграли завдяки чоловіку. «Це чоловік наполіг на тому, аби прийти. Йому було цікаво й водночас вірилося, що ми таки зможемо виграти», — зізнається жінка. Тепер Світлана запевняє, що за будь-якої нагоди своїм шансом не нехтуватиме.

Як розповідають у самому магазині «ЗвонОК», для них зимовий розіграш теж виявився особливим. Адже став одним із перших. У магазині найбільше уваги приділяють ставленню до клієнтів. Засновникам «ЗвонОК» важливо, аби людина, приходячи туди, не розгубилася серед стелажів із найрізноманітнішою технікою, а завжди мала підтримку й допомогу з боку консультантів. Приємну, майже сімейну атмосферу магазину відзначає більшість покупців. «Люди приходять до нас, бо знають, що тут їм завжди підуть назустріч», — розповідають у «ЗвонОК». Надихнувшись емоіями зимових переможців, керівництво магазину вирішило провести ще один розіграш, Цього разу головний приз — враження. Переможцеві подарують поїздку на двох до Львова зі спеціальним туром найвідомішими замками України. Умови прості: у акції приймають участь усі чеки суммою від 1 тисячі гривень в яких є хоча б один товар торгової марки «Gorenje». Призи, розіграють під час авторського Фестивалю Техніки, що відбудеться 13 серпня.

Колектив магазину «ЗвонОК» запрошує всіх охочих приєднатися до розіграшу та Фестивалю, також бажає всім вірити в удачу. Як підтверджують історії Тетяни, Олексія та Світлани це дійсно спрацьовує!



Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter
Нет комментариев к этой новости. Оставьте комментарий первым

Похожие новости

Только зарегистрированные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста зарегистрируйтесь или войдите в ваш аккаунт.
Авторизация с помощью соцсетей:
Авторизация с помощью Facebook Авторизация с помощью Google