Як споживач може захистити свої права, коли придбав непридатний харчовий продукт?
Купили йогурт, а він з пліснявою або принесли придбаний продукт додому, а він протермінований. Що робити у такому разі?
Першочергово, зверніться до адміністрації магазина, де купили продукт. Не забудьте, що Ваш чек – це документ, який підтверджує факт купівлі товару у продавця, дату та ціну.
Представник магазину повинен повернути гроші за харчовий продукт або замінити на придатний.
Також не варто хвилюватися в разі втрати чека, адже повернути товар можливо й без нього: завдяки твердженням свідків про покупку, відео з камер спостереження, звірки штрих-коду на пакуванні з базою продавця тощо.
Якщо адміністрація магазину відмовляється це зробити, то зверніться до Держпродспоживслужби:
в телефонному режимі (усно) - 050-230-04-28;
електронне звернення на вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням
направити офіційний лист за поштовою адресою: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
або офіційний лист на електронну пошту: econsumer-info@dpss.gov.ua.