Затверджено новий Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ
Кабінет Міністрів України постановою від 25.01.2017 N 26 затвердив Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.Цей Порядок визначає механізм ведення Мінфіном інформаційного ресурсу Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ за встановленою формою.
Формування Реєстру здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства.
Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ автоматично вносяться до Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження.
Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру.
Мінфін забезпечує щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування.
Оновлення даних Реєстру не здійснюється у вихідні, святкові та неробочі дні.
Порядок набирає чинності з 1 квітня 2017 року.
До 1 квітня 2017 року бюджетне відшкодування сум ПДВ за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, сформованого згідно з п. 52 підрозд. 2 розд. XX "Перехідні положення" Податкового кодексу, здійснюється у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.
Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області
Поділитися в соціальних мережах:
Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter