Розповсюджуватимуть анкету
Як повідомлялося, учасники громадського обговорення реформи глухівської школи, вирішили проводити свої засідання щотижня. Минулої п’ятниці, 10 березня, вони зібралися вдруге, знову в актовому залі міськради. Цього разу учасників суттєво побільшало. Прибуло полку батьків, посадовців, депутатів, громадських активістів, представників ЗМІ. Взяла участь у обговорення заступник міського голови Маріанна ВАСИЛЬЄВА. А ось освітяни знову – чи то залишилися байдужими, чи – засвідчили своє «фе». Знову Віктор РЕШЕТНЯК методично висвітлив головні моменти своїх реформаторських задумів: поступове збільшення варіативної (на вибір учнів) складової учбової програми середньої школи, збільшення паралельних класів (де викладатимуть її предмети), створення ліцею для підготування випускників до навчання у вищій школі, на базі ППК ГНПУ ім. О. Довженка. Цього разу часто лунали посилання на успішний досвід аналогічного закладу при Кременчуцькому педагогічному коледжі, вихованці якого відрізняються дуже високим рівнем знань і отримують відзнаки на олімпіадах міжнародного рівня. Тепер, як обіцяли у минулому номеру «Кур`єра», наводимо проект розподілу ланок середньої освіти у глухівських школах, запропонований В. Решетняком.
1)Дошкільні заклади освіти
2)Дошкільні заклади освіти + Початкові школиШкола № 4; Школа № 5
3)Базові школи
Базова початкова школа (1-4 класи)Школа №1Базова середня школа (5-9 класи)
Школа № 3
4)Середні школи ( 1-4; 5 – 9 класи)Школа №2; Школа №6
5)Старша школа (10 – 12 класи )Багатопрофільна школа на базі педагогічного коледжу ГНПУ ім.О.Довженка.
Зазначимо, що втіленню перспективних планів авторів реформи освіти по – глухівськи може стати банальна проблема коштів. Цілком можливо, за її схвалення міській владі доведеться брати на свій баланс корпус професійно – педагогічного коледжу. Виникає і питання, з яких джерел буде здійснюватися оплата послуг запрошених до ліцею педагогів вищої школи. У влади вже є не зовсім позитивний досвід фінансування колишнього ПТУ – 15, яке передали місцевому бюджету, і вона не те що тричі – триста разів подумає, чи варто вводити хоч і багатообіцяюче, але дуже вже витратне нововведення.
На громадському обговоренні прийнято рішення про складання анкети, яка поширюватиметься серед батьків – для з’ясування, які проблеми освітньої сфери турбують батьків школярів.
Андрій Коваленко
Поділитися в соціальних мережах:
Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter