Новость из категории: Статті

Якщо товар «підгуляв»

Публікація з висвітленням роботи громадської приймальні з питань роз’яснення вимог законодавства щодо захисту прав споживачів при міськвиконкомі мала відгук у декотрих з наших читачів. Вони, зокрема, висловили бажання, аби їм детальніше роз’яснили порядок висунення претензій щодо якості товару та їх задоволення.

Отже, згідно з вимогами закону «Про захист прав споживачів» вимоги споживача розглядаються після пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Претензії щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
 
На свій товар продавець зобов'язаний видати розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Якщо висунуто вимогу про безоплатне усунення недоліків товару – його треба зробити протягом 14 днів з дати пред'явлення, або, за згодою сторін, в інший термін. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається, з доставкою, товар аналогічної марки, моделі, артикулу, модифікації. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів. За кожний день затримки надання, про яке йдеться, та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка – 1% вартості товару.
 
За інформацією Олександар КРАСНОЩОКА, начальника відділу енергоменеджменту та підтримки підприємництва управління соціально-економічного розвитку Глухівської міської ради


Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости