Якою податковою соцпільгою може скористатися самотня мати?
Якщо платник податку має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав, застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір.Платник податку, який має право на застосування податкової соцпільги більшої, ніж передбачена, зазначає про таке право у заяві про застосування пільги, до якого додає відповідні підтверджуючі документи.
Про це йдеться в роз’ясненні ДФС від 05.01.2017.
За невиконані у строк роботи з електропостачання споживач отримає компенсацію
Встановлено перелік загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання.
Відповідно, врегульовані відносини, пов’язані з:
— постачанням електроенергії відповідно до стандартів якості;
— захистом прав споживачів;
— наданням енергопостачальником або електророзподільним підприємством компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання споживачам або замовникам (у разі недотримання гарантованих стандартів якості при підключенні до електричних мереж).
Гарантовані, зокрема, такі стандарти якості надання послуг з електропостачання:
1) надання електророзподільним підприємством договору про приєднання та технічних умов з дня подання заяви замовника:
— у строк 5 робочих днів (стандартне приєднання);
— без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж — протягом 15 робочих днів (нестандартне приєднання);
— у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж — у строк 30 робочих днів (нестандартне приєднання);
2) підключення електророзподільним підприємством електроустановки замовника до електромереж (стандартне приєднання) з дня отримання заяви:
— без необхідності припинення електропостачання інших споживачів — у строк 5 робочих днів;
— у разі необхідності припинення електропостачання інших споживачів — у строк 10 робочих днів;
3) відновлення електророзподільним підприємством електропостачання споживача після усунення порушень та оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків (крім відключення через заборгованість), завданих енергопостачальнику з дня надання споживачем документів, що підтверджують усунення ним порушень або оплату заборгованості (для населення):
— у містах — у строк 3 робочі дні;
— у сільській місцевості — у строк 5 робочих днів;
4) відновлення електропостачання після перерви — протягом 24 годин;
5) проведення експертизи приладу обліку (для населення) — в строк 20 днів з дня отримання від споживача заяви та документів, що підтверджують оплату вартості робіт з проведення перевірки приладу обліку.
Якщо гарантовані строки порушено, енергопостачальник або електророзподільне підприємство сплачує споживачу (замовнику — у разі недотримання гарантованих стандартів якості при підключенні до електричних мереж) компенсацію.
Сума враховується як авансова плата за спожиту електроенергію на наступний розрахунковий період, а у разі недотримання гарантованих стандартів при підключенні до електричних мереж — у перший розрахунковий період після укладення договору про постачання або користування електроенергією. Компенсацію можна відстежити у квитанції або в особистому кабінеті.
До кінця 2017 року розмір компенсації становить від 50 до 200 грн, з 2018 року — від 200 до 400 грн.
Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання затверджений постановою НКРЕКП від 18 жовтня 2016 року № 1841.
Поділитися в соціальних мережах:
Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter