Новость из категории: Статьи

Покупець завжди правий?

До редакції газети «Кур'єр» звернулася мешканка Глухова Тетяна Р. Жінка розповіла, начебто її обдурили в магазині мобільних телефонів – продали несправний апарат. Вказувати назву торгівельної точки ми не маємо права згідно журналістській етиці, тож скажемо лише, що даний магазин знаходиться по вулиці Києво – Московській. Отже, глухівчанка нещодавно вирішила придбати новенький телефончик своїй старенькій матусі. Було б значно дешевше купити на вторинному ринку, та жінка розмірковувала так: «Бабуся все життя віддавала останню копійчину дітям та онукам, тож нехай хоч на 9-му десятку літ помилується чимось добреньким!».

Та радіти з приводу обновки довелось недовго: у магазині перевірили телефон – працює, а вдома він навідріз відмовлявся розпізнавати сім – картку. Жінка пішла знов до магазину, попросила обміняти товар. Та у відповідь почула, що апарат працює нормально. Коли покупець почала вимагати повернути їй назад гроші, дівчина – продавець заявила, що торгівельна точка може лише відправити мобілку до сервісного центру в разі потреби, а гроші ніхто нікому не віддає. Героїню нашого матеріалу така відповідь не влаштувала, і вона зчинила гучний скандал, у результаті чого отримала свої кошти та покинула приміщення. Ми попрямували до того злощасного магазину, де образили Тетяну, і вислухали іншу сторону конфлікту. Продавець згадує цю неприємну історію, але розповідає, що все було не зовсім так. Мовляв, глухівчанка вдома вставила до нового телефону стару сімку, але вона до нього не підійшла, тому апарат і не прийняв її. Зі слів робітниці торгівельної точки, даний покупець вже не перша, що стикається з такою проблемою, тож люди повинні розуміти, що сучасні телефони працюють лише на нових сім–картах з мікророзйомами.
 
І сунути до апарату сімки зі своїх старих мобілок не варто. «Коли жінка почала голосно кричати, то перелякалися інші покупці, мені було дуже соромно, - розповідає продавець. – Я зв'язалась зі своєю начальницею, повідомила про інцидент, і вона мені наказала віддати покупцеві всю суму, аби тільки та припинила істерику. Взагалі – то по нашим правилам, ми повертаємо гроші лише при наявності паспорту, що засвідчує особистість особи. Та в даному випадку зробили виключення, адже жіночка стала кричати, що вона вийшла з дому без документів. Існує правило, що покупець зажди правий, але бувають моменти, коли він винуватий! І нам доводиться чинити з ним так, начебто правда на його боці! Ось так було і в цей раз: віддали гроші собі у збиток, аби жінка припинила галас». Хоч би що там було, але це дуже добре, що конфлікт вичерпано. Читачам залишається порекомендувати перед тим як здійснювати покупку сучасних технічних засобів, погуглити й дізнатися про новинки. Адже технологія не стоїть на місці, і сім – картки – теж. Ну а робітникам профільних магазинів побажаємо терпіння: вибираючи професію, вони знали, що доведеться мати справу не лише з продвинутою молоддю, а і з пенсіонерами поважного віку, які телефоном користуються лише набрати номер та відповісти на виклик.
 
Оксана Ковальова


Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter
загрузка...

Похожие новости