Новина з категорії: Статті

ПЕРЕДУМАВ…

«Рух велико-габаритних транспортних засобів та надмірне навантаження на дорожнє полотно негативно впливає на стан доріг у нашому місті». Йдеться про розміщення асфальтного заводу в Глухові та про Глухівські дороги. Вантажівки, що належать будівельній організації ТОВ «Шляховик-97», протягом кількох останніх років регулярно здійснювали перевезення будматеріалів вулицями Глухова. Саме ця тема не один раз слугувала багаттям, що з року в рік роздмухували опозиційні до Мішеля Терещенка депутати.

Мовляв, попри те, що 20-тонні вантажівки щоденно курсують глухівськими вулицями – Есманський шлях, Пушкіна, Терещенка і Пивоварова, контракт про співробітництво між виконавчим комітетом Глухівської міської ради та ТОВ «Шляховик-97» не розривають. Кому потрібне таке співробітництво і кому воно вигідне? – кричав тоді Юрій Бурлака на камери. Але, попри всі ці публічні звинувачення 3 червня 2020 року Виконавчий комітет Глухівської міської ради, який нині очолює самозванець Бурлака, ЧОМУСЬ не те, що не розірвав контракт зі «Шляховиком», а надав йому дозвіл передати в суборенду цей асфальтовий майданчик ТОВ «НОРД ТРЕК», яке так само возитиме вулицями Глухова асфальтову суміш, але вже під новою назвою підприємства. Тож, ще донедавна Юрій Бурлака був іншої думки: «Слід будувати конструктивний діалог, в інакшому випадку буде підніматись питання про припинення дії контракту. Так відбуватися далі не може. Ці питання повинні бути вирішені відкрито для глухівчан, а не тихенько в кабінетах чиновників». Так от, чому саме зараз у кабінетах чиновників приймаються такі РІШЕННЯ, достаменно невідомо. Чому через деякий час питання зношеності міських доріг перестало цікавити тих, хто першими кричали: «Тримай злодія!», - залишається лише здогадуватись.
 
Оксана Друпп


Поділитися в соціальних мережах:

Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter

Схожі новини