Новина з категорії: Інформація

Процес ремонту поршневого компресора

Пропонуємо більш детально розглянути причини неполадок і способи їх усунення. Припустимо, якщо не провертається маховик, тоді між підставою поршня і дошкою клапана роблять великий зазор від 0,2-0,6 мм. Причина даної неполадки полягає в тому, що поршень упирається в площину клапана.

Процес ремонту поршневого компресора

Якщо вологовідвідник пропускає повітря, тоді слід промити або замінити його клапан. Можливими причинами такої неполадки є засмічення клапана або його руйнування. Якщо Ви виявили, що трубка скидання після зупинки починала пропускати повітря, тоді необхідно прочистити клапан, швидше за все там є засмічення зворотного клапана.

У разі підвищеного нагріву головки компресора, потрібно зробити нормальну затяжку, замінити дефектні поршневі кільця, відчистити брудні поверхні, замінити масло на те, яке пропонується виробником у технічній інструкції. Найбільш ймовірними причинами перегріву є: застосування масла, яке не відповідає зазначеному в техпаспорті, занадто малі терміни для його охолодження, прострочений термін заміни масла. Перетягнуті шатунні болти, що утрудняють доступ масла до вкладишів або тепловий зазор, де зіштовхуються поршневі кільця, занадто малий, важливо перевірити, чи не ослаблені чи шпильки кріплення.

Щодо ремонту, рекомендуэмо звертатися до компанії ПромКомпрессор (http://promkompressor.com/remont-kompressornoy-tehniki.html).

У разі повільного набору оборотів або відсутності запуску механізму під тиском слід змінити клапан, зробити притирання корпусу і перевірити ремені. Можливими причинами є слабо натягнуті приводні ремені або засмічений зворотний клапан. У разі виявлення витоку масла з колінчастого валу з картера, необхідно провести заміну сальника і прочистити зазор сапуна. Можлива причина криється в засміченні отвори сапуна і загального зносу сальника.

При зниженої продуктивності поршневого компресора необхідно промити фільтр або зробити його заміну, змінити, які зазнали зносу, поршневі кільця, знайти місце витоку і усунути його, прочистити і замінити дефектні пластини клапана або вирівняти площину прилягання клапана прямотока. Найімовірніші причини, при яких рівень продуктивності роботи поршня знижений - це зависаючі або зламані пластини клапана, витік повітря в результаті розгерметизації або нещільного прилягання, а також засмічений повітряний фільтр або повна зношеність всіх поршневих кілець.

Якщо стукають циліндри, тоді потрібно зробити заміну масла, замінити дефектні кільця поршнів і деталі, що зазнали зносу, розточити циліндр або замінити поршень. Найімовірніші причини, при яких з'являється стукіт - зламані поршневі кільця або великий шар нагару і невідповідний масло, а також повністю зношений поршень або його циліндр, втулка верхньої шатунной головки або поршневого пальця.

Якщо нагар утворився в надлишкової формі, тоді очищаються всі комплектуючі від нагару, замінюється масло, при цьому важливо стежити за його надлишком в картері. Ймовірною причиною є використання неякісного масла і поява його надлишок в картері. Якщо в картері виникає стукіт, тоді проведіть ревізію шатунних болтів і підтягніть потрібні, замініть підшипники або обробіть шатунні шийки вала під ремонтний розмір, а вкладиші поміняйте. Найбільш ймовірні причини - сильно зношені підшипники колінчастого вала, вкладиші і шатунні шийки, кріплення шатунних болтів послабився.

Також, якщо ви плануэте підібрати компрессор для гаражу, кращим варіантом буде компрессор СО 7Б.

Якщо тиск в ресивері і раздаточном клапані знижено, значить не обійтися без прочищення зворотного клапана, оскільки найбільш ймовірно, що причина криється в поломці або засміченні зворотного клапана. Але найправильнішим рішенням, звичайно, буде звернення до кваліфікованих фахівців, які зможуть привести Ваш поршневий повітряний компресор в робочу норму. Але перш ніж зайнятися ремонтом будь-якого технічного вузла або агрегату, важливо провести повну діагностику для виявлення точної причини збою в роботі. Кваліфіковані фахівці, діагностуючи поршневі компресори можуть не тільки знайти причину, по якій не здійснюється нормальний робочий процес агрегату, але і усунуть всі ці недоліки і причини поломки.

Поділитися в соціальних мережах:

Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter

Схожі новини