Заробляємо з Landing page: що це, з чого варто почати та як довести до результату
Знання про те, що таке Landing page та як її створити, можуть посприяти збільшенню кількості дій на сайті, які здійснюють ваші потенційні покупці. У статті коротко надано інформацію про те, що таке LP, а також про елементи дизайну хорошої Landing page.
Розбираємося з терміном. Що ж таке Landing page?
Landing page, лендінг пейдж, цільова сторінка - це автономна інтернет-сторінка, на яку користувач потрапляє після кліку на рекламне оголошення чи в результаті пошуку. Відрізняються цільові сторінки від традиційних веб-сайтів, тим, що другі мають багатоцільовий характер, водночас головна мета лендінгу - здійснення потенційним покупцем конкретної, цільової, дії. Саме тому лендінг пейдж є дуже затребуваним інструментом у сфері маркетингу.
Які цілі може мати лендінг? Це може бути запис на лекцію, зустріч, дискусію, генерація заяв на купівлю продукції чи на певну послугу, завантаження електронних книжок, здійснення оформлення підписок на новини, актуальні заходи тощо.
Лендінг пейдж здатна розпалити в потенційного покупця бажання здійснювати на сайті вашого продукту дії, при цьому вона дозволяє лаконічно, але змістовно й повною мірою розповісти покупцеві про вашу продукцію чи послугу.
LP здатні підвищити ваш коефіцієнт конверсії вигідним для вас чином, оскільки цільові сторінки розробляють з метою оптимізувати конверсію:
а) лендінги мають таку властивість, що заголовок вашого оголошення збігається з заголовком цільової сторінки. Це як підтвердження того, що користувач потрапив на потрібну йому сторінку. Використовуйте єдине формулювання, щоб усунути плутанину в користувача Мережі;
б) ідеальний лендінг має переслідувати лише одну мету. Отож, будь-який елемент, який не має жодного відношення до цільової дії, відволікатиме увагу користувача. Ви можете втратити увагу й потенційного клієнта, оскільки він може полишити лендінг, так і не здійснивши цільову дію;
в) головний заголовок має переконати користувача й вашого потенційного клієнта звернути увагу на контент, розміщений на лендінгу, ретельно дослідивши його. Рекомендовано починати заголовок словом "Як”, що автоматично приверне до себе увагу. Відповідно, наступним кроком буде сформувати запитання, яке фігуруватиме як головний заголовок цільової сторінки (напр., "Як збільшити кількість продаж у короткий термін”). Грамотно сформулюйте, чому саме ВАШ продукт має обрати користувач;
г) переконайтеся, що ваш текст легко читати. Не варто перевантажувати користувачів великими масивами інформації, а особливо набраним мілким шрифтом текстом. Використовуйте маркери, структуруйте ваш текст і не забувайте залишати між ним світлі ділянки, що збільшить ступінь його сприйняття;
д) логотипи фірм та компаній-партнерів автоматично збільшать довіру до вашого продукту;
е) кнопка для здійснення цільової дії на лендінгу має бути найбільш помітним елементом на сторінці, мати контрастні кольори та використовувати персоналізовані фрази.
Детальніше про лендінг пейдж та те, як з іі допомогою можна заробляти, ви можете прочитати за посиланням: geniusmarketing.me/lab/gid-dlya-nachinayushhix-vse-o-landing-page-s-chego-nachat-i-kak-dovesti-do-maksimalnogo-rezultata/