Як вчителька – пенсіонерка з звичайних дітей робить вундеркіндів
Еллу Халіулліну знають багато глухівчан як досвідченого викладача математики, відмінного фахівця. Та коли жінка вийшла не заслужений відпочинок, та стала ще відомішою. Елла Венерівна започаткувала в Глухові дуже корисну та цікаву справу – при школі мистецтв займається з дітками ментальною математикою від всесвітньовідомого клубу «Індиго».Ми зустрілись з пані Еллою і вона нам розповіла про цей незвичний і новий в нашому місті напрямок. «Працюючи викладачем серйозної дисципліни, я давно зрозуміла, що освіта повинна бути зовсім іншою, ніж вона є зараз, - говорить співрозмовниця. – Також я знала про те, що у світі існує клуб «Індиго», направлений на розвиток дітей, і мріяла, щоб він з'явився і в нашій країні. І ось, нарешті, коли він відкрився в Києві, швиденько зібралася і вирушила до столиці. Закінчила спеціальні курси при інституті Драгоманова, набула досвіду й 1 вересня, на День міста Глухова, провела майстер – класи з ментальної математики на площі. Багато дітей спробували цю справу і виявили бажання приєднатись до володіння даною методикою. 29 вересня нинішнього року я відкрила свій клуб при школі мистецтв.
Зараз у мене 13 учнів, це школярі місцевих навчальних закладів. Ніяких критеріїв відбору я не встановлювала: досить було просто бажання. До клубу прийшли діти різні, втому числі ті, хто дуже слабкий у навчанні. Наприклад, один хлопчик був справжнісіньким двієчником, рахував на пальцях. В мене він зараз вирішує за 1 секунду математичні вправи в 10 дій. І це – через 6 занять! Другий хлопчина, третьокласник, теж мав проблеми з навчанням по шкільній програмі. З математикою не дружив, а диктанти писав на 1 бал. В мне він вже складає на абакусі (японських рахівницях) двозначні числа за 2,5 секунди, а також підтягнувся по всіх предметах, навіть з інформатики. Таких прикладів можна привести багато. Шляхом ментальної математики ми доводимо до того, що діти рахують швидше за комп’ютер. Секрет у тому, що наша основна задача – це розвинути другу півкулю головного мозку. Адже у всіх нас працює лише одна, а це те ж саме, що дивитись одним око. Отже, коли ми розвинули і залучити друге, то в нас розвивається все: швидкість читання, пам'ять, увага тощо. Тому те, що діти починають стрімко встигати в школі і виходять на вищий рівень, цілком логічно. І чим більш дитина буде займатися ментальною математикою, тим більш впевненою вона буде у всіх напрямках життя. Про вихованців «Індиго» вже показують по телевізору, бо вони стають переможцями всіляких інтелектуальних шоу. Весь світ вже таке знає, а в Україні лише минулим літом по каналах пройшли сюжети про школярів, які в умі рахують складні математичні приклади та вміють одночасно рахувати кілька значні числа і читати. Для суспільства це – сенсація, і саме цю сенсацію ми зараз робимо в Глухові.
Саме цьому я навчаю дітей, причому досить успішно. Ще раз повторюю, що ніякого особливого інтелекту не потрібно, аби досягти результатів. Абсолютно кожну дитину можна розвинути шляхом ментальної математики так, що вона стане дитиною – Індиго, що виконує дуже складні речі. Наші заняття відбуваються 1 раз на тиждень, щосуботи, але кожного дня мій вихованець повинен виконати домашнє завдання. На це потрібно 15-20 хвилин, та дітям настільки цікаво, що вони займаються навіть годину, виконуючи набагато більше. Найголовніше – це відношення батьків до того, що робить їх син чи донька. Якщо мама з татом хочуть, щоб їх дитина чогось досягла в житті, вони будуть сприяти цьому і всіляко допомагати. Наприклад, 9-річна дівчинка Маринка їздить на заняття з Полошок. І попри велике навантаження сім'ї (2 корови тощо), а також поганий інтернет, дитя займається в «Індиго». Знаходить в можливості, і час. Треба відмітити, що вихованці клубу отримують заохочувальні кошти за свої успіхи – це так звані індиго – долари, або дитяча заробітна плата. За допомогою власного розуму хлопчики та дівчатка заробляють брендові гроші, на які вони можуть купити брендові речі від «Індиго»: рюкзак, футболку, браслетик та інше. А ще вони отримують грамоти. Мета кожного вихованця клубу ментальної арифметики – стати чемпіоном. Це можливо за умови виконання 10 000 прикладів. Наші діти за період з 29 вересня виконали майже по 1 000. Так що до мети – недалеко. Та найголовніше, я вважаю, це те, що ми дали можливість діткам відчути себе розумними та повірити у свої сили навіть не зважаючи на досить низькі шкільні оцінки. Те, що з школяра, що пасе задніх можна зробити вундеркінда всього за 6 занять – ми вже довели».
Оксана Ковальова
Поділитися в соціальних мережах:
Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter