Захищайте свої права
Нерідко таке буває, що нас обманюють у магазинах: обважують, недодають решту, продають неякісну продукцію. Людина стає беззахисною в таких ситуаціях, адже далеко не кожен знає про свої права як споживача. Тому і стає жертвою недобросовісних продавців. Як не прикро, організації з надання відповідних послуг нашого міста не є винятком. Часто на сторінках соціальних мереж публікуються відгуки про придбаний товар, недоброякісного вмісту.Хочемо наголосити шановним громадянам, що не варто ігнорувати факт неякісної покупки, як це часто-густо трапляється. В першу ж чергу обов’язково потрібно пред’явити вимоги про заміну відповідного товару або вимагати повернення коштів. Це вже залежить від виду отриманої шкоди.
Приємно констатувати той факт, що трапляються випадки, коли споживач зумів відстояти власне право на якісну продукцію та домігся повернення коштів за надання йому сумнівного товару. Трапилася подібна ситуація і з моєю знайомою, яка придбала шкіряне взуття, високу якість якого так хвацько презентували продавці. Але не минуло і двох тижнів експлуатації обновки, як на ній почали з’являтись дефекти, які практично не притаманні для такого матеріалу. Можливо, інша особа змирилася б з такою ситуацією, але ж не в кожного бюджет дозволяє розкидатися грошима. А тим паче всі знають нинішні ціни на шкіру.
Багато сил та енергії довелося витратити, аби довести свою правоту та отримати відшкодування завданих збитків. Проте це таки вдалося. Як же ж з’ясувалося в підсумку всієї історії, правда була таки на боці покупця. Оскільки придбане взуття виявилося звичайною підробкою, адміністрація закладу в повній мірі відшкодувала товар, але вибачень з їх сторони годі було чекати. Але це вже справа совісті. Зазвичай особи, які відповідають за престиж торгового закладу, не завжди ідуть назустріч своїм клієнтам, чим і підривають авторитет обслуговуючого персоналу загалом.
Кожен громадянин повинен знати, що відповідно до Ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Не бійтеся захищати свої права і заявляти про неналежне дотримання умов обслуговування. Адже ви зацікавлені в цьому в першу чергу.
Поділитися в соціальних мережах:
Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter