Новость из категории: Інформація

Перереєстрація на одержання житла

Нагадуємо, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Глухівської міської ради та потребують поліпшення житлових умов, щорічно з 1 жовтня по 31 грудня необхідно проходити перереєстрацію. Метою перереєстрації є оновлення документів облікових справ громадян та підтвердження їх права на одержання житла.

Перереєстрація здійснюється на підставі наступних документів:

1. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання (Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті міської ради за адресою: м. Глухів, вул. Шевченка 6, каб. № 1).

2. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім’ї, що перебувають з ним на обліку:

- копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) заявника та дорослих членів його сім’ї;

- копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру для всіх членів сім’ї.

3. Копії документів про наявність у заявника та дорослих членів його сім’ї нерухомого майна у м. Глухів.

4. Довідки з місця роботи/навчання заявника та членів його сім’ї.

5. Копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу.

6. Договір найму/піднайму житла, завірений в установленому порядку (за наявності).

Повний пакет вказаних документів приймається щодня в управлінні житлово-комунального господарства та містобудування міської ради з 8.00 до 17.00, крім вихідних та святкових днів (вул. Спаська, 15, 2-й поверх, кабінет № 2, тел. 2-25-02).

Управління житлово-комунального господарства та містобудування міської ради





Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости