Перереєстрація на одержання житла
Нагадуємо, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Глухівської міської ради та потребують поліпшення житлових умов, щорічно з 1 жовтня по 31 грудня необхідно проходити перереєстрацію. Метою перереєстрації є оновлення документів облікових справ громадян та підтвердження їх права на одержання житла.
Перереєстрація здійснюється на підставі наступних документів:
1. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання (Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті міської ради за адресою: м. Глухів, вул. Шевченка 6, каб. № 1).
2. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім’ї, що перебувають з ним на обліку:
- копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) заявника та дорослих членів його сім’ї;
- копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру для всіх членів сім’ї.
3. Копії документів про наявність у заявника та дорослих членів його сім’ї нерухомого майна у м. Глухів.
4. Довідки з місця роботи/навчання заявника та членів його сім’ї.
5. Копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу.
6. Договір найму/піднайму житла, завірений в установленому порядку (за наявності).
Повний пакет вказаних документів приймається щодня в управлінні житлово-комунального господарства та містобудування міської ради з 8.00 до 17.00, крім вихідних та святкових днів (вул. Спаська, 15, 2-й поверх, кабінет № 2, тел. 2-25-02).
Управління житлово-комунального господарства та містобудування міської ради