Перереєстрація на одержання житла
Нагадуємо, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Глухівської міської ради та потребують поліпшення житлових умов, щорічно з 1 жовтня по 31 грудня необхідно проходити перереєстрацію. Метою перереєстрації є оновлення документів облікових справ громадян та підтвердження їх права на одержання житла.
1. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання (Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті міської ради за адресою: м. Глухів, вул. Шевченка 6, каб. № 1).
2. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім’ї, що перебувають з ним на обліку:
- копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) заявника та дорослих членів його сім’ї;
- копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру для всіх членів сім’ї.
3. Копії документів про наявність у заявника та дорослих членів його сім’ї нерухомого майна у м. Глухів.
4. Довідки з місця роботи/навчання заявника та членів його сім’ї.
5. Копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу.
6. Договір найму/піднайму житла, завірений в установленому порядку (за наявності).
Повний пакет вказаних документів приймається щодня в управлінні житлово-комунального господарства та містобудування міської ради з 8.00 до 17.00, крім вихідних та святкових днів (вул. Спаська, 15, 2-й поверх, кабінет № 2, тел. 2-25-02).
Управління житлово-комунального господарства та містобудування міської ради