Новость из категории: Статті

Для кого закон в Україні?

Для розуміння широкого кола громадськості: Що ж насправді сталось в Глухові, що відбувається тепер, та чого нам чекати в майбутньому?

Звичайно, тема досить непроста, але я спробую пояснити. Витоки тих подій, які нещодавно сколихнули Глухів, беруть свій початок ще кілька років тому. Необхідно пояснити читачам, що після того, як у 2015 році відбулась зміна влади в законний спосіб, той, хто її втратив, здаватись не збирався. Якщо виборці сказали йому «НІ», то це ще не привід забути про свої політичні амбіції.

На фото міністр юстиції Денис Малюська
Юрій Бурлака добре розумів, що законом передбачені інші шляхи повернення собі до влади, як то висловлення недовіри новому міському голові 2/3 голосів обраних містянами депутатів Глухівської міської ради. Тому, заручившись підтримкою фракцій Волі народу, Укропу та БПП Солідарність, разом із обласними депутатами Олегом Бояринцевим та Марією Коняєвою, в жовтні 2018 року він розпочав процедуру відкликання за народною ініціативою депутатів, лояльних до Терещенка. Добре розуміючи, що ні суди, ні поліція, ні прокуратура не стануть захищати Закон , вони незаконно відкликали сімох депутатів, та завели на їх місце 6-ох своїх – Ніну Нанай, Світлану Попову, Валерія Галустяна, Дмитра Стеценка, Сергія Степаненка, Новікову Ларису Василівну. Треба додати, що поліція Глухова два роки веде кримінальне розслідування по заяві Олександра Буйкова щодо незаконності відкликання депутатів за народною ініціативою, при цьому маючи купу доказів і відео матеріалів, які беззаперечно доводять факт скоєння цього злочину. Поліцейські пишуть відписки за відписками, їхній зміст такий: «За відсутності можливості допитати Юрія Бурлаку та Марію Коняєву….». Зупинятись на цьому окремо не буду.

 

Проте, набрати необхідну кількість голосів для законного звільнення Терещенка, а саме – 23 , Бурлаці не вдалось. Але, протягом двох останніх років разом з підконтрольними йому депутатами він намагався все ж таки вчинити протиправні дії та позбавити повноважень обране виборцями керівництво Глухова за допомогою 18-ти депутатів. Всі позови до суду в частині визнання законними таких дій, були програні. Тож, на цей раз Юрій Бурлака вирішив піти іншим шляхом – рейдерським.

25 березня 2020 року, після того, як Секретар міської ради Олена Демішева офіційно закрила позачергове пленарне засідання одинадцятої сесії міської ради сьомого скликання згідно вимог Регламенту роботи Глухівської міської ради (Далі-Регламент), Юрій Бурлака оголосив про її продовження, що вже є грубим порушенням Регламенту, адже про продовження засідання сесії після її офіційного закриття взагалі в жодному законодавчому акті не йдеться. Тому всі подальші дії депутатів не можуть розцінюватись, як такі, що здійснювались у правовому полі, вони є незаконними, та розцінюються, як самоуправство.

Та, не зважаючи на це, депутати проголосували за внесення змін до Регламенту в частині надання повноважень ведення сесії одному з них. Необхідно звернути увагу на один момент – Законом «Про місцеве самоврядування в Україні» чітко обумовлено, що засідання сесії може вести або міський голова, або Секретар міської ради, іншого не передбачено .

Тому, новий головуючий, Бурлака Ю.О., виніс на голосування два питання :

- про дострокове припинення повноважень міського голови за начебто його особистою заявою,

- про дострокове припинення повноважень Секретаря міської ради Олени Демішевої.

Відразу після цього вони обрали нового головуючого на сесії - Ларису Громак, яка винесла на голосування питання про призначення Секретарем Глухівської міської ради Юрія Бурлаки. Звісно, що всі 18 депутатів одноголосно проголосували «ЗА».

Тож, саме ці сфальшовані рішення стануть підставою для вчинення незаконних дій державною реєстраторкою з Середина-Буди Юлією Журиковою, яка, добре розуміючи, що всі ці документи незаконні, все ж таки 30 березня 2020 року видалила з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості про чинних міського голову Глухова Мішеля Терещенка та Секретаря Глухівської міської ради Олену Демішеву, та внесла туди дані про Юрія Бурлаку. Більше того, на офіційному сайті Глухівської міської ради незаконні рішення депутатів були оприлюднені значно пізніше, коли люди Юрія Бурлаки разом із представниками поліції вдерлись до приміщення Виконкому міської ради, вибили двері до кабінету міського голови, незаконно звільнили його людей та внесли рішення своєї так званої сесії на сайт Глухівської міської ради. В результаті всіх цих дій самозванцям вдалось дорватись до влади в Глухові рейдерським шляхом.

Тоді ж, 1 квітня, Мішель Терещенко подав скаргу на дії реєстратора Юлії Журикової до Офісу протидії рейдерству при Міністерстві юстиції України.

Комісія розглядала його заяву аж два місяці, хоча Законом обумовлено 10 днів. Нема жодного сумніву, що винесення остаточного рішення штучно затягувалось. І лише 1 червня 2020 року на офіційному сайті Мінюсту з’явилось рішення про відмову в задоволенні скарги Мішеля Терещенка. Чомусь члени Колегії НЕ ВЗЯЛИ ДО УВАГИ наступні факти:

- реєстратор керувалась у своїх діях сфальшованими документами, та декілька разів робила їх заміну прямо в Реєстрі, що заборонено чинним законодавством.

- незаконні рішення так званої сесії були опубліковані на офіційному сайті Глухівської міської ради лише через декілька днів після того, як реєстратор внесла зміни до Реєстру, тому на той момент вони не набрали законної сили, і Юлія Журикова не мала жодних законних підстав вчиняти такі дії.

Однак, члени Колегії пояснюють своє рішення тим, що до їх компетенції не належить дослідження факту правомочності сесії Глухівської міської ради сьомого скликання. Тобто, визнання неправомочності сесії, на якій було достроково припинено повноваження Мішеля Терещенка та Олени Демішевої, відноситься виключно до повноважень суду.

Взагалі, сам факт того, що Міністерство юстиції та нещодавно створений Офіс протидії рейдерству відверто покривають самих рейдерів, це абсолютний НОНСЕНС.

Також, слід зазначити, що такими діями у погоні за владою по суті підставили Міністерство юстиції, яке не розібравшись, як слід, у доволі складній справі, прийняло необдумане і необґрунтоване рішення.

То, чому ж такі діі членів Комісії мають місце сьогодні? Хто з наближених до Міністерства чиновників , чи високопосадовців вплинув на таку солідну державну інституцію, підірвавши її авторитет та довіру громадян? Це, упевнена, стане відомо з часом.

Звичайно, захоплення влади в Глухові незаконним шляхом це добре спланований акт вандалізму по відношенню до Закону України та Конституційних прав виборців. І він був вчинений з однією метою – захопити адміністративні ресурси напередодні місцевих виборів до Глухівської об’єднаної територіальної громади, що мають відбутись 25 жовтня 2020 року.

Дуже прикро, але нині в багатьох громадян виникли сумніви: А чи є сенс і далі боротись за верховенство Закону в Україні? Безумовно, є! І я переконана, що під час наступних місцевих виборів глухівчани скажуть своє останнє слово!

Оксана Друпп



Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости