Новина з категорії: Новини

Глухівський аеродром прийняв гостів з неба

Минулої середи, невдовзі по обіді на злітно-посадкову смугу глухівського аеродрому приземлився літак.

Комусь це може видатися не таким вже й важливим, але, зважаючи на прикордонний статус нашого міста та зримі зрушення у справі відродження вітчизняної авіації, зроблені останнім часом за ініціативи чинного керівництва України, безумовно, заслуговує уваги.

До всього, наше летовище проходить ще й процедуру сертифікації, за підсумками якої вирішуватиметься, чи матиме врешті Глухов власні повітряні ворота. Тож успішні зліт-посадка є ще одним підтвердженням – таким собі «плюсиком» до репутації важливого інфраструктурного об’єкта.

 

Отже, невдовзі після того, як сонце перетнуло зенітну позначку, в небі над західною околицею Глухова з’явився прудкий білий літачок. Перш ніж приземлитися, він зробив коло над містом. Цей маневр не залишився непоміченим: глухівському авіааматору Олександру ПОНИРКУ, який готував злітно-посадкову смугу й аеродромне обладнання до прийому повітряної машини, ще коли та була у повітрі, зателефонували та почали розпитувати: що то воно над нами окреслює коло в небі. А окреслював і, зрештою, зразково приземлився - «Піпістрель Вірус SV”, надлегкий літак словенської компанії "Pipistrel". З 1995 по 2014 рік на її виробничих майданчиках зібрано понад 600 літальних апаратів цієї моделі. Використання передових технологій дозволило здешевити процес виготовлення, і, якщо вірити інформації спеціальних джерел, середня ціна літака нині складає щось близько $75тис. – тобто на рівні добротного позашляховика.

 Кабіна «Віруса» розрахована на двох: пілота та пасажира, а в задній частині кабіни є спеціальне багажне відділення. Туди, теоретично, можна покласти близько центнера. Завдяки довершеним аеродинамічним формам, порівняно високій швидкості (200 – 250 км/год.), прекрасній маневреності, Pipistrel Virus активно використовують як легкий спортивний літак. Втім, є досвід і його бойового застосування, в якості розвідника, Індією, у конфліктах з Пакистаном.

За кермом «Піпістреля», що приземлився у Глухові, знаходився відомий мисливець та волонтер Костянтин РЯБЧЕНКО (на фото з сином, сам ліворуч)

 

 На питання кореспондента щодо мети візиту до Глухова, він зазначив наступне:

Глухову потрібен аеродром – щоб він, образно кажучи, був ближчим до України, а Україна – до нього. Це важливо ще й тому, що точиться гібридна війна. І мета цього польоту – пробити маршрут.

Переліт здійснювався за спрощеною процедурою , з попереднім наданням Державіаслужбі плану польоту та коректуванням з військовими. Шлях з Житомира, де знаходиться стоянка, до Глухова зайняв дві години.

Тож повітряний шлях до Глухова проторували. Тепер справа за тим, щоб наше місто отримав нарешті свій вихід до неба.

 Вл. інф.



Поділитися в соціальних мережах:

Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter

Схожі новини