Новость из категории: Статьи

Cніг став на заваді

Коли попередній номер «Кур’єра» вже вийшов з друку, з’явилася, так би мовити, ілюстрація до нарису «Дороги», де говорилося про ремонт вітчизняних доріг у сезон «білих мух»: підготовчі роботи до асфальтування вул. Вознесенської в Путивлі завершилися у п’ятницю 11-го листопада. Ранок понеділка «порадував» снігом, а в сніг, на щастя, ще ніхто не додумався класти асфальт... В будь-якій країні така історія мала б завершитись судовим позовом до кампанії, що займається прокладанням доріг і фінансовими витратами для тієї ж кампанії. У нас завершиться тим, чим і завжди: втоптуванням грошей платників податків у багнюку. Приватна бригада дорожників, яка асфальтує наші дороги, має стільки заказів, що не може з ними впоратись своєчасно.

Між тим, в Путивлі був свій, хоч і невеличкий, асфальтовий завод. Власний завод не тільки б впорався з міськими вулицями, а ще й міг би заробляти гроші де-інде, якщо б його не знищили, а «законсервували» на деякий час. Давайте згадаємо, хто порізав його на металобрухт? Бендерівці? Майданівці? Та ні, про них тоді ще й мови не було. А хто дав розпорядження на його знищення? Порошенко? Трамп? Обама? Теж ні, це зробили наші доморощені «непревзойденные хозяйственники», ніхто з яких не відповів за скоєне. А де були в цей час всі ми? Чим займалися? – Ну, чим... чим і завжди: їли, пили, співали... Саме час згадати байку дідуся Крилова: «Ты все пела? Это дело! Так пойди же попляши!». «Роздержавлення» відбувалося з нашої мовчазної згоди, отже, всі ми є співучасниками злодіянь, які відбувалися і продовжують відбуватися.

Між іншим, у «Технічних правилах ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, в пункті 6.2. йдеться про таке: «Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 град.C, а восени не нижче ніж плюс 10 град.C». Он як, виявляється, існує інструкція, яка передбачає зовсім не ті дії дорожників, які ми спостерігаємо щороку.

З’явилися нові дані зі Всесвітнього економічного форуму щодо рейтингу якості доріг, але для нас там нічого нового нема. Ми все одно в останній п’ятірці. Гірші, ніж в Україні дороги мають лише Мавританія, Парагвай, Конго и Мадагаскар. Дороги в Чаді, Молдові, С’єрра-Леоні, Нігерії, Лівані, Габоні, Непалі та Мозамбіку виявилися кращиими, ніж українські. Росія займає 123-є місце з 138. Найкращі дороги: ОАЕ, Сингапур, Гонконг, Нідерланди та Японія. (http://vlasti.net/)

І справа не тільки – чи не стільки – в самих дорогах, а в рівні нашої самосвідомості. Людина, яка має гідність, не буде їздити по ямах, не буде мовчки стрибати з калюжі в калюжу, а якщо стрибає – значить, її це влаштовує, як колись з цинізмом заявив один з путивльських чиновників. А що? Він на 100% правий! Отак ми непомітно перейшли від автомобілістів до пішоходів... Наступного разу дослідимо стан тротуарів – у НАС і у НИХ...

Олена Долгая

Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter
загрузка...

Похожие новости

загрузка...
  • #1
  • 20 ноября 2016 13:13
  • Автор: Сергей Викторович Латышев

Хороший материал.

Пока на строительных объектах не будут постоянно присутствовать ответственные представители (наблюдатели) руководства городов, до тех пор продолжится прямое и наглое разворовывание бюджета, выделенного для этих строительных объектов.

Представитель (наблюдатель) обязан подписывать договор в котором сказано, что отвечает всем имуществом и деньгами своими и своих родственников, включая двоюродных.

За какчественное строительство представитель (наблюдатель) получает премию к своему окладу.

В этом случае качество дорог и тротуаров станет соответствовать лучшим Мировым образцам.

Оксана! В моём материале о электробусе и дороге в г. Глухове говорится о дорожных плитах размером 6 х 2х 0,14 м, что снижает риск воровства и снижения качества дорожно-тротуарного покрытия. плиты делаются на ЗЖБИ и имеют индивидуальный номер (понятно кто, когда делал плиту и к кому претеньзии при воровстве арматуры и цемента).

Поверх плит кладётся 4-5 см резиноасфальта с использование крошки от переработанных автопокрышек.

При земляных работах под дорожно-тротуарным полотном фрезеруется резиноасфальт, снимается плина, выполняются работы, плита ставыится на место и по новой покрывается резиноасфальтом, произведённым с использованием ранее фрезерованного (безотходная технология).

Слава Украине!

Как-то так... для начала...