Аби не порушувати соціальні права найманих працівників
Особа, яка звертається до органів Пенсійного фонду України за призначенням пенсії, має право надати разом із заявою довідку про отримувану заробітну плату за період роботи до 30 червня 2000 року. Це право визначено частиною першої статті 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», якою передбачено, що за бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.Враховуючи наведену норму Закону звертаємо увагу керівників підприємств, установ та організацій на схоронність первинних документів (бухгалтерських відомостей) з нарахування заробітної плати найманим працівникам за період роботи до 01.07.2000 року. Водночас звертаємо увагу керівників на необхідність передачі бухгалтерських документів до архівної установи у випадку ліквідації, банкрутства, реорганізації підприємства. В протилежному випадку у разі не збереження первинних документів про заробітну плату керівником порушуються соціальні права працівників, визначені ст. 46 Конституції України.
Ігор Бурнос, головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу Глухівського об’єднаного управління ПФУ Сумської області
Поділитися в соціальних мережах:
Знайшли помилку у статті? Виділіть слово/кілька слів та натисніть Ctrl+Enter