Декларування доходів державними службовцями
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані подавати Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.
До початку роботи електронної системи подання та оприлюднення декларацій такі особи зобов’язані подавати декларації у паперовому вигляді.
Частиною дев’ятою ст.12 Закону №3206 передбачено проведення перевірки достовірності відомостей, зазначених суб’єктами декларування у Декларації.
При цьому безпосередньо апаратом ДФС здійснюються перевірки на підставі отриманих копій Декларацій виключно суб’єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку, інших суб’єктів декларування – територіальними органами ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування.
Відповідно до ст. 45 Податкового кодексу України податковою адресою платника податків-фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.
Так, з метою зменшення бюджетних витрат, для здійснення перевірки достовірності зазначених у Декларації відомостей відповідний орган протягом десяти днів з дня одержання декларації надсилає її копію:
- до апарату ДФС – суб’єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку;
- до територіального органу ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування інших суб’єктів декларування.
Одночасно інформуємо, що адреси державних податкових інспекцій Головного управління ДФС Тернопільській області розміщено на суб-сайті Сумських органів ДФС у Сумській області, а адреси державних податкових інспекцій головних управлінь ДФС в областях та м. Києві розміщено на веб-порталі ДФС.
Більш детально з даним роз’ясненням можна ознайомитися у листі ДФС України від 18.03.2016 р. №9303/7/99-99-17-05-01-17.
Глухівська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області