Новость из категории: Інформація

В Укрпошті очікують зменшити витрати на 50 млн грн завдяки застосуванню «фіскального сервера»

Для мінімізації витрат Укрпошта з квітня запускає на базі Київської дирекції ще один масштабний проект з модернізації підприємства – "Фіскальний сервер". Це спеціалізований реєстратор розрахункових операцій, який через канали зв’язку з’єднаний з кожним автоматизованим робочим місцем. Про це сказав в. о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Ігор Ткачук.

«Ми очікуємо, що застосування фіскального сервера зменшить витрати для підприємства орієнтовно до 50 млн грн на рік», –зазначив Ігор Ткачук. За його словами Укрпошта розробила спеціалізований реєстратор розрахункових операцій (РРО) "Поштар", що є альтернативою дорогим з вартості та обслуговування фіскальним пристроям. «У нас відпадає необхідність у придбанні та установці фіскальних реєстраторів на кожен термінал. Тепер чеки клієнтам друкуватимуться не на фіскальному принтері, а на будь-якому принтері, тому що фіскалізація відбувається вже на сервері. І ми будемо знати: де, коли і яка транзакція з кожного касового термінала відбувається – це також дає нам можливість систематизувати і аналізувати транзакції. Ми відчутно заощадимо на оплаті еквайрингу стороннім організаціям, які зараз забезпечують збір, маршрутизацію, обробку і збереження транзакцій», - відзначив керівник Укрпошти.

За словами Ігоря Ткачука фіскальний сервер дозволить віддалено підключити до одного фіскального реєстратора багато терміналів. Це зекономить кошти на покупці касових апаратів та їх обслуговуванні, дозволить централізовано онлайн обліковувати всі фіскальні операції, формувати і передавати звітність в податкову.

Сьогодні на Укрпошту припадає майже 15% всього ринку касових апаратів країни – це близько 12 тисяч фіскальних пристроїв. Стрімка комп’ютеризація робочих місць на Укрпошті у 2016-2017 рр. потребуватиме ще 12 тисяч апаратів, проте тепер їх замінить один фіскальний сервер.

Поделиться в соцсетях:

Нашли ошибку в статье ? Выделите слово/несколько слов и нажмите Ctrl+Enter

Похожие новости